Odpowiemy na każde pytanie


Staramy się być do Waszej dyspozycji jak tylko to możliwe. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać każdy telefon czy szybko odpowiedzieć na przesłaną wiadomość. Dlatego zachęcamy Was do zapoznania się z poniższą sekcją FAQ w której umieściliśmy odpowiedzi na "Najczęściej zadawane pytania". Mamy nadzieję, że pomoże Wam ona znaleźć odpowiedzi na wszystkie nurtujące Was kwestie.

Jeśli nie znajdziecie tu rozstrzygających wyjaśnień to zapraszamy do kontaktu innymi kanałami.

Najczęściej zadawane pytania…

1. Jakie są zasady korzystania i przebywania w kręgielni?

Zasady korzystania i przebywania w kręgielni określa Regulamin Kręgielni Grakula.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią: >>> REGULAMIN <<<

2. Jak mogę zarezerwować tor w Grakuli?

Rezerwacji możesz dokonać:

  • telefonicznie, dzwoniąc na numer 42 630 40 52
  • online, korzystając z Messengera

Pamiętaj, że Twoja rezerwacja będzie aktywna dopiero wtedy, gdy otrzymasz od nas potwierdzenie (nie dotyczy rezerwacji składanych telefonicznie). Dokładamy starań, aby czas reakcji nie był dłuższy, niż 12h.

Nie pobieramy opłat za złożenie rezerwacji.

3. Jakie informacje muszę podać, składając rezerwację?

Aby rezerwacja była kompletna, musi zawierać następujące informacje:

  • imię i nazwisko rezerwującego
  • dokładna data oraz godzina rozpoczęcia i zakończenia gry (minimalny czas otwarcia toru to 60 minut)
  • ilość rezerwowanych torów (należy pamiętać, że przy jednym torze może przebywać do 9 osób, *nie dotyczy promocji dla grup zorganizowanych)
4. Czy rezerwacja jest obowiązkowa?

Rezerwacja nie jest obowiązkowa, jednak daje gwarancję dostępności toru/torów w wybranym przez Ciebie terminie.

5. Planuję wizytę w kręgielni w przyszłym tygodniu. Do kiedy muszę złożyć rezerwację?

Im szybciej, tym lepiej. Pamiętaj, że rezerwacje zapisujemy w naszym systemie zgodnie z kolejnością zgłoszeń, których codziennie przyjmujemy nawet kilkadziesiąt. Dlatego sugerujemy dokonywać rezerwacji z przynajmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.

6. Z jakim wyprzedzeniem należy odebrać rezerwację?

Wystarczy 10 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia gry. W przypadku, gdy nie poinformujesz nas telefonicznie o swoim spóźnieniu, zastrzegamy możliwość anulowania Twojej rezerwacji i udostępnienia zamówionych przez Ciebie torów innym klientom. Nastąpi to jednak nie wcześniej, jak 15 minut po czasie, w którym powinieneś rozpocząć grę (obowiązuje czas odmierzany przez nasz system).

7. Czy mogę zrezygnować z gry lub odwołać część z zajętych torów przed końcem wykupionego czasu?

Tak, pamiętaj jednak, że w takim przypadku będziesz zobowiązany do uiszczenia opłaty za zadeklarowany wcześniej czas i ilość wynajętych torów.

8. Co się stanie, gdy spóźnię się na swoją rezerwację?

Jeśli przewidujesz spóźnienie, powiadom nas o tym telefonicznie.
Wówczas przesuniemy Twoją rezerwację lub, gdy nie będzie to możliwe, tor będzie czekał na Ciebie w umówionych wcześniej godzinach, lecz czas gry ulegnie skróceniu o ilość minut spóźnienia.

W przeciwnym razie Twoja rezerwacja przepadnie i tor może zostać odsprzedany.

9. Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście! Na wszystkie oferowane przez nas usługi i towary wystawimy fakturę VAT.

O chęci otrzymania faktury należy powiadomić obsługę PRZED WYSTAWIENIEM PARAGONU FISKALNEGO, podając jednocześnie numer NIP.

Na podstawie art. 106b ust. 5 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2020.106 t.j. z dnia 2020.01.23),

Kręgielnia nie wystawia faktur VAT do paragonów niezawierających numeru NIP.